Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

AKTUALNOŚCI, strona 4:

Wyjazd do Loopie's World

Utworzono dnia 19.08.2023

W czwartek wybraliśmy się do centrum rozrywki Loopy's World, w którym czekały na nas super atrakcje: kilkupoziomowe konstrukcje, zjeżdżalnie, trampoliny, tunele, boisko, strefa z klockami, gokarty, kolejka elektryczna, armatki tory przeszkód, automaty a na zakończenie pizza i lemoniada.
Spora dawka ruchu i świetna zabawa sprawiły, że wróciliśmy do domu zmęczeni i pełni nowych wrażeń.

czytaj dalej... na temat: Wyjazd do Loopie's World

Letnia Akademia Przyrody Myślibórz 2023r

Utworzono dnia 11.08.2023

W lipcu mieliśmy okazję spędzić 5 dni w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznastwa Salamandra w Myśliborzu.

czytaj dalej... na temat: Letnia Akademia Przyrody Myślibórz 2023r

Zaproszenie na Dożynki Gminne 2023

Utworzono dnia 11.08.2023

Serdecznie zapraszamy na Dożynki Gminne, które odbedą się 27 sierpnia 2023r na boisku sportowym w Mietkowie. Ramowy plan Dożynek: 13:00 Korowód wieńcowy spod Urzędu Gminy 14:00 Polowa Msza Święta 15:00 Obrzęd Chleba 15:15 Prezentacja stoisk 15:45 do 16:10...

czytaj dalej... na temat: Zaproszenie na Dożynki Gminne 2023

BUBBLE SHOW

Utworzono dnia 11.08.2023
Hipnotyzujący, niepowtarzalny, delikatny i oryginalny pokaz, który nie sposób opisać słowami. Spektakl, bo tak można nazwać te efektowne show angażujący publiczność, by wspólnie tworzyć nieznane dotąd zjawiska : lewitujące bańki mydlane, bańki w bańce, bańki dymne, płonące bańki czy oglądanie bańki mydlanej od wewnątrz.
Wczoraj przenieśliśmy się w świat marzeń i iluzji co z pewnością na długo zostanie w pamięci naszym małym widzom.
czytaj dalej... na temat: BUBBLE SHOW

Kręgle 27.07.2023r

Utworzono dnia 11.08.2023
Gra w kręgle to mnóstwo zabawy i zdrowej rywalizacji,
dwie godziny na torze minęły nam bardzo szybko.
Pomimo, że dla wielu był to pierwszy wyjazd na kręgle radzili sobie doskonale.Pobyt w kręgielni dostarczy nam niezapomnianych wrażeń i emocji.
czytaj dalej... na temat: Kręgle 27.07.2023r

Średzki Park Wodny

Utworzono dnia 26.07.2023

Wycieczka do Średzkiego Parku Wodnego była świetną zabawą i integracją. Dzieci wykazały się swoimi umiejętnościami pływania. Jacuzzi, zjeżdżalnie wodne, bąbelki i bicze sprawiły,że czas upłynął nam bardzo szybko a dzieci z radością na twarzach wróciły do domów.

czytaj dalej... na temat: Średzki Park Wodny

ZOO Wrocław

Utworzono dnia 21.07.2023
Wyjazd do zoo - 20.07.2023r
Ogród zoologiczny we Wrocławiu, najstarszy ogród zoologiczny w Polsce, otwarty w 1865r. Na dzień dzisiejszy można zobaczyć w nim 14 tys zwierząt.
33 ha wybiegów i przepięknej infrastruktury.
Wycieczka była kolejną wspaniałą przygodą ale również skarbnicą wiedzy na temat świata zwierząt.
Dzieci wróciły zmęczone ale pełne wrażeń i radości.
Dziękujemy #AglomeracjaWrocławska za karty Aglomeracyjne, które bardzo przydają się podczas zorganizowanych wyjazdów
czytaj dalej... na temat: ZOO Wrocław

Góra Ślęża 14.07.2023r

Utworzono dnia 14.07.2023
Góra Ślęża, najwyższy szczyt Przedgórza Sudeckiego mierzący 718 m n. p. m.. Często odwiedzany przez turystów punkt widokowy na Sudety, Nizinę Śląską i nasz Zalew Mietkowski.
Wejście od strony przełęczy Tąpadła zajęło nam niecałe 2 godziny, jest to najczęściej wybierana trasa dla młodych wędrowników.
Na szczycie wzniesiony w 1852r. Kościół pod wezwaniem NMP, Schronisko im Romana Zmorskiego zbudowanego w 1908r czyli dzisiejszy Dom Turysty, RTCN ( Radiowo Telewizyjne Centrum Nadawania Ślęża) o wysokości 136m, krzyż Milenijny z 2000r, graniowy niedźwiedź - który jest znaną wizytówką Sobótki oraz widoczne fragmenty XIII w murów Zamkowych.
W Domu Turysty możemy uzyskać potwierdzenie zdobycia szczytu w postaci pieczątki dla zbierających pieczęcie w książeczce Korony Gór Polskich.
Po wyczerpującej wycieczce, na szczycie góry czekały na nas kiełbaski. Dopisały humor i pogoda co widać na pamiątkowych zdjęciach
czytaj dalej... na temat: Góra Ślęża 14.07.2023r

Warsztaty 11.07.2023 Domki dla Owadów

Utworzono dnia 12.07.2023
Warsztaty 11.07.2023r
Na wtorkowych warsztatach wykonaliśmy domki dla owadów.
Na początku warsztatów dzieci dowiedziały się jakie owady spotykamy na łące i w trawniku, jakie jest ich znaczenie w naszym systemie.
Owady zapylają 87% roślin na całym świecie.
Wszyscy wiemy jak ważne są pszczoły i jakie zagrożenia na nie czyhają , dlatego wspólnie postawiliśmy na ich ochronę. Aby zaprosić do nas murarki zbudowaliśmy kilka domków, które ustawiliśmy w wybranych przez dzieci miejscach.
Bardzo dziękujemy Panu Mirosławowi Boreckiemu za przygotowanie stelaży domków, mamy nadzieję, że przyciągną do nas te pożyteczne owady
czytaj dalej... na temat: Warsztaty 11.07.2023 Domki dla Owadów

Piknik na boisku 4.07.2023r

Utworzono dnia 05.07.2023

Pierwsze zajęcia w ramach wakacji z Gminnym Ośrodkiem Kultury rozpoczęliśmy od pikniku na boisku sportowym w Mietkowie. Dopisała pogoda i frekwencja. Dzieci zmierzyły się w konkursach sportowych, drużynowo i indywidualnie. Były bańki mydlane, tatuaże,kącik artysty a na zakończenie wspólne ognisko